In de vrije Natuur

Soms kan het wat bedreigend overkomen en soms…..heel natuurlijk

We kwamen aanlopen op het wandelpad en iets verderop kwam één paard nieuwsgierig de bocht om in onze richting en bleef daar staan. Ik liep er manmoedig op af en waagde me er langsheen. Tot mijn stomme verbazing voelde ik een duwtje in mijn rug. Omkijkend ontwaarde ik het paard pal achter me. Het bleef staan. Om de bocht stonden meer paarden. Ook daar liep ik langs. Toen ik me even verderop weer omdraaide zag ik een aantal paarden achter me aankomen en stoppen. Dat ging zo een aantal keren door. Als ik ging lopen, deden zij dat ook en als ik stopte, deden zij dat ook.

Uiteindelijk kozen zij een ander pad…naar hun bestemming.

Voor mij een geweldige ervaring…ik vind paarden fantastisch, maar liever niet te dichtbij… en nu had ik geen spoortje angst gevoeld. Het voelde zelfs vertrouwd

P1070254

En geloof het of niet, maar een eindje verderop gebeurde exact hetzelfde met koeien

P1080731

Nou ja…het speelde zich wel af in Renkum
En daar ben ik toevallig wel geboren
En getogen
Geweldig…..Renkum !!!

One thought on “In de vrije Natuur

Geef een reactie

