Baarn en omgeving

Rond Stulp en Vuursche is één van de 2 schitterende wandelroutes, uitgezet door “De Mooiste Routes”

Het startpunt “De Generaal” is een reuze gezellige ambiance om te beginnen met koffie en iets lekkers

P1190154

Al vrij snel konden we kennis maken met deze dames, beiden uit het goede hout gesneden

P1190156P1190155

wat dan weer niet gezegd kan worden van deze

P1190157

maar we zagen nog veel meer onderweg

en onder toeziend oog van deze dame wandelen we deze prachtige omgeving weer uit

P1190172

2 thoughts on “Baarn en omgeving

  1. Dag Margriet,
    ik kom je naam tegen bij mussie, wat leuk dat je weer of misschien nóg wel blogt,
    weer een wandeling waarbij ik me helemaal kan voorstellen dat het weer zalig moet zijn geweest:-)
    Hoop dat het goed gaat met jou en Bert,

    Groetjes,
    Dien

    Like

    • Hi Dien, ja ik was al even weer terug en eindelijk op facebook, met eigenlijk dezelfde berichten en trek ook daar fotograferende mensen naar me toe.
      Leuk weer hoor en alle tijd nu…lekker met pensioen…heerlijk. Met jou ook alles goed ?

      Like

Geef een reactie

