Super…superblij…

…dat ben ik met mijn bakken !!!

Al diverse keren had ik verliefd staan kijken naar die vrolijke plantenbakken, die de entree bij sommige etablissementen sierden. Dat wilde ik ook. De bakken had ik al en in mijn dromen zag ik daar 2 prachtige veldboeketten in staan.

Naast de voordeur.

Bij bloemisterijen zag ik de afgelopen maanden het assortiment groeien met steeds meer grote zijden bloemen en gisteren heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en een smak geld uitgegeven aan materiaal voor 2 boeketten.

P1190855

en dan ligt daar een berg zijden bloemen….pfoehhhhh…dat zijn nog geen boeketten…en ze staan ook nog niet stevig in die bakken….het “dromen over” werd “wakker liggen van” …..maar…dan heb je ook wat !!!

P1190862  P1190864 P1190879

3 thoughts on “Super…superblij…

Geef een reactie

