Artis – een 2e stukje

10 thoughts on “Artis – een 2e stukje

  1. Hoi Margriet, ik kom natuurlijk meteen even bij je kijken.Ik herinner me inderdaad dat je altijd veel met de natuur had.Is jouw oude site , zoals van zo velen, óók verloren gegaan?
    Prachtige foto’s van die giraffes ! Lang geleden dat ik in Artis was!

    Like

  2. Ik ben maar een maand of drie zonder site geweest en kon gelukkig al m’n oude logjes bij web-log uiteindelijk nog redden, Ze waren wél behoorlijk gehavend, veel werk aan gehad en soms kom ik nog oude logjes tegen waar nog filmpjes ontbreken.of linken niet goed werken.

    Like

Geef een reactie

