Dwars dur den Hertgang

Jawel…een mooie naam voor een wederom fantastische wandeling van “De Mooiste Routes”, die wij afgelopen vrijdag liepen met een 16-tal andere natuur- en wandel-liefhebbers. Reuze gezellig en nauwelijks tijd om voldoende van de omgeving te genieten, maar ja…zelfs tijdens het wandelen moeten er prioriteiten gesteld worden en die wisselen bij mij met de minuut.

Dit keer voor mij een extra dimensie, omdat mijn nieuwe camera voor het eerst zijn kunstjes op beperkte schaal mocht laten zien. Ik ben helemaal OM !!! Ik ben er na een aantal dagen klungelen en balen helemaal blij mee

6 thoughts on “Dwars dur den Hertgang

  1. ja als je zowรฉl van de natuurl wilt genieten รกls een praatje maken รฉn nog foto’s maken is het een beetje woekeren met de tijd! De foto’s maken is in ieder geval prima gelukt en met de rest zal het ook wel goed zitten denk ik;-)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

