Mijn eerste macro’s

Voor het eerst in al die jaren, dat ik fotografeer heb ik de beschikking over een macro-voorzetlens en dan wil je natuurlijk meteen alles uit de kast halen om ermee aan de slag te kunnen.

De kast werd de tuin, maar regen en wind maakten het mij niet gemakkelijk

Dus…Kleine bloemetjes werden wreed van hun plantje gerukt om binnenshuis onderworpen te worden aan de nukken van macrolens en …..vooral…de fotograaf

Ik moet zeggen…voor een eerste poging ben ik er best blij mee

6 thoughts on “Mijn eerste macro’s

Geef een reactie

