De Ooijpolder, nu meer aan de westelijke kant

10 thoughts on “De Ooijpolder, nu meer aan de westelijke kant

  1. Ik zie nu dat het toch wel jammer is dat ik er geen weekje Nijmegen aan vast geplakt heb toen ik 2008 de vierdaagse liep, want tijdens de vier dagen wandelen zie je toch láng niet genoeg van dit prachtige gebied. We hadden toch op z’n minst een rondvaart moeten maken realiseer ik me nu!

    Liked by 1 persoon

  2. Mooi gebied en je foto’s brengen zomer over, ik hoor gewoon de wind door het gras. Het kronkelweggetje doet me denken aan de tijd dat zoonlief nog klein was en ik met zoonlief achterop fietsend over dit soort weggetjes de omgeving verkende.

    Like

Geef een reactie

