Nistelrode…

…een lieflijk klein plaatsje in Brabant met een enorme modezaak van Van Tilburg, die werkelijk alle merken in huis heeft, je kleding meteen kosteloos vermaakt en je trakteert op een goede kop koffie op een gezellig plekje midden in de winkel, zodat je weer nieuwe ideeën op kunt doen 🙂

IMG_8659

Geweldig….voor de liefhebber.

Voor mij te groot, te overweldigend 🙂

Tenzij….ik precies weet wat ik wil en weet dat zij het hebben.

En zo kost de aanschaf van een wandelbroek mij 5 minuten.

Ik schiet een verkoper aan…noem het merk, de maat en specifieke kenmerken en krijg de keuze uit één…en die past perfect, kleur okee en klaar is Margriet.

En dan kan de omgeving van Nistelrode verkend gaan worden

IMG_8674IMG_8677IMG_8679IMG_8683IMG_8686IMG_8687IMG_8688IMG_8689IMG_8690IMG_8695IMG_8696IMG_8697IMG_8698IMG_8699IMG_8700IMG_8701IMG_8704IMG_8705IMG_8707

10 thoughts on “Nistelrode…

  1. Toen ik nog in Brabant woonde ben ik er ook wel eens geweest. Een ontzettend mooie zaak, maar voor mij ook te groot, te pompeus. Tenzij ja… De oprichter en eigenaar is vorig jaar overleden. Heeft tot het laatst in de zaak gestaan, was echt de nestor en een aanspreekpunt in die winkel. Leuk dat je daar geweest bent. En ja, de omgeving is ook zeer de moeite waard!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

