Kunstwerkje van de zee

De zee kan ware kunstwerkjes afleveren.

Dat zagen wij ook in de buurt van Callantsoog.

Deze “wand” fotografeerde ik uiteraard van een lager gelegen stukje strand

IMG_4047

Natuurlijk zag ik even verderop een “mooiere”

In de aanslag, zittend op mijn hurken kwam er een golfslag over mijn linkervoet en been, waar ik zodanig van schrok dat ik mijn evenwicht verloor. Toen was het kiezen …de camera nat of ik…de camera won !!!

was ik even blij, dat manlief geen camera had 🙂 🙂 🙂

15 thoughts on “Kunstwerkje van de zee

  1. Oooooo oo o….ja hoor een landbewoner aan de kust…ik zal je zeggen dat er mensen zijn die soms aan die mensen vertellen waar ze moeten gaan staan hier op de pier…om het mooiste zicht te krijgen op de overslaande golven….
    juist …drie keer raden waar de golven over de pier slaan !!

    Maar wat jammer dat Bert geen camera heeft…ik ha je zo graag koppie onder zien gaan met een hand boven het water uit 😂😂😂😂😂

    Like

Geef een reactie

