Wirwar in Wildlands

Onlangs bezochten wij Wildlands Adventure Zoo in Emmen

Ik heb het park ervaren als een dier- en mensvriendelijke expeditie

Zo nu en dan zal ik er iets van plaatsen.

IMG_0399

Zo gaan we niet met onze dieren om en…de mens kiest er zelf voor om dit te ervaren en zo zijn er diverse elementen, die het park ook voor de iets oudere kinderen leuk maakt.

Soms…..zou ik wel weer eens even kind willen zijn…heel even maar 🙂

IMG_1002

Zoals hier, op het plein voor Wildlands

11 thoughts on “Wirwar in Wildlands

    • De één is enthousiast, de ander vindt het niks, Ria…voor mij was het prima…het 1e park waarbij ik het gevoel had niets gemist te hebben. Niet al te veel verschillende dieren, maar je wordt goed door het park geleid, wat voor mij ideaal is en ik heb de indruk, dat de dieren daar goed toeven hebben
      En ja…natuurlijk moet de beplanting nog tot wasdom komen, logisch, al had ik op sommige plaatsen het idee, dat je als ouder zeer goed je kind in de gaten moest houden, omdat die zo tussen de struikjes door zou kunnen glippen

      Liked by 1 persoon

  1. Ik hoor er inderdaad verschillende geluiden over. Ik woon helaas net te ver om er eventjes langs te gaan. Maar als ik de website bekijk lijkt het mij juist wel leuk, en volgens mij hebben de dieren het er wel goed. In in ieder beter dan in kooitjes.
    Ik las ook dat de oude dierentuin open is gesteld als wandelpark.

    Like

Geef een reactie

