Rups

UPDATE

Het blijkt om de nachtpauwoog te gaan, meldde fb-vriendin Coby Nolden ๐Ÿ™‚

Vandaag tijdens onze prachtige wandeling “De zevende hemel” van http://www.demooisteroutes.nl deze rups gefotografeerd in de buurt van Rheden

IMG_7317

In de veronderstelling, dat het een algemeen voorkomende soort was ben ik op zoek gegaan en uiteindelijk zelfs bij Vlindernet voor zover mogelijk gedetermineerd, maar ja…de buikpoten schijnen hierbij van wezenlijk belang…al was het alleen maar om vast te kunnen stellen dat het om een rups gaat…en die zie je in deze pose niet.

Als ik dat nou geweten had, had ik rupsje gevraagd om dat even te showen, maar ja…ik wist het niet ย ennehhh…

Niets kunnen vinden, dus…

wie o wie gaat mij helpen ? ๐Ÿ™‚

10 thoughts on “Rups

Geef een reactie

