kdeng-kdeng…..

…….en dat heel snel achter elkaar

Zo klonk mijn hart toen ik halverwege was

img_2996

Dit is een lange en uiterst steile trap bij Zanderij Maarn.

Nu zijn wij echt wel wat gewend, maar mijn conditie was toch niet toereikend voor de hele trap in één keer.

Ik was natuurlijk vergeten meteen met tellen van de treden te beginnen en toen ik ermee begon was ik bij 100 nog niet bovenaan

Ik schat hem op meer dan 200 treden, maar informatie daarover heb ik niet kunnen vinden

img_2997

Manlief, die geduldig op mijn verzoek beneden stond te wachten tot ik boven was, had geen conditieprobleem, maar zijn beenspieren protesteerden.

Manlief dacht niet dat we dit over 10 jaar nog eens zouden doen.

Ik wel…desnoods met een traplift 🙂

 

10 thoughts on “kdeng-kdeng…..

Geef een reactie

