Echte helden…

…die zie je zelden 🙂                                      (lied van Herman van Veen)

Eenieder, die me een beetje kent, weet dat ik een groot dierenvriend ben.

Maar niet ieder dier ziet dat meteen 🙂

img_2765

en dan ben ik toch blij dat er een sloot tussen dier en mij zit, zeker als ik weet dat er jongen in de buurt zijnimg_2779

want ja…dit is wel een schattig gezicht natuurlijk, maar dat is het op afstand ookimg_2785

Kijk…deze zat ook wat verder weg, maar die houdt gewoon niet van camera’s, dat kan ook natuurlijk img_2792

tja…en deze…daar hoef ik ook niet zo nodig de held voor uit te hangen.

een flink stuk schrikkeldraad tussen hen en mij vind ik niet erg

img_2802

en hoe gek ik ook op paarden ben…als er zo’n kudde op MIJN wandelpad staat.. img_2805

…dan ook nog zo’n kleintje ertussenimg_2804

dan loop ik wel even een stukje naar het strandje …even steentjes bewonderen

img_2803

en dan loop ik vanaf een afstandje verder tot ik me veilig waan en weer naar boven kan klauteren

hier zo ongeveer dus 🙂img_2806

als zij een andere kant oplopen dan ikimg_2807

en dan kom je dit tegen  — zucht—

img_2813

Ja…kijk…deze wil ik wel even aaien hoor 🙂

en dan zie ik dit prachtige paardje bijna denken….. “held”

7 thoughts on “Echte helden…

  1. de eerste keer dat ik een Hooglander tegenkwam…hebben wij een ander pad genomen…3 kilometer omgelopen om vervolgens net voor de Hooglanders weer op het pad uit te komen…
    De eerste keer dat we paarden tegen kwamen heb ik een nieuw record gevestigd op de sprint EN op de korte afstand..menig Olympische speler zou het me niet verbeterd hebben..
    Nog als ik dieren in het wild tegen kom..blijf ik voorzichtig en op afstand..en vind mezelf het toppunt van “moedigheid”..als ik een Hooglander passeer op 2 meter afstand..
    En Margriet met de Camera die we hebben hoeven we ook niet op hun lip te zitten 😅

    Like

Geef een reactie

