HELP !!!

Sinds een paar dagen heb ik te maken met een vervelend fenomeen, wanneer ik op mijn android tablet jullie berichten wil bekijken.

Het beeld wordt dan verstoord doordat er een brede verticale balk met al jullie reacties over jullie bericht verschijnt, waardoor jullie berichten dan nog maar voor 2/3e zichtbaar zijn en aldus niet leesbaar.

Ik krijg dat “veld” niet weg.

Op mijn eigen webpagina verschijnt dat ook, maar daar kan ik het weg klikken.

Ik heb al bij de instellingen gekeken, maar ik kom er niet uit.

Wie-o-wie herkent dit en kan mij helpen ?

Voor de duidelijkheid…dit gebeurt niet op mijn laptop.

Nu kan ik natuurlijk alleen mijn laptop gebruiken, maar dat is niet handig. Liever blijf ik ook met mijn tablet jullie berichten volgen.

12 thoughts on “HELP !!!

Geef een reactie

