…en dan komt je camera voorbij

Het zal je maar gebeuren en ja…het overkwam mij

Wij zaten op een druk terras van een gezellige horecagelegenheid in een bos aan een lange tafel, waar een jong gezin met een hond zich bij ons voegde.

Wachtend op wat komen ging zie ik ineens mijn camera voorbij komen ??????? richting het andere eind van de tafel, waar zijn baasje zat

2015-05-17-camera-komt-voorbij

en ik was niet de enige die dat zag en gelijktijdig met de tegenover mij gezeten dame schiet ik onder tafel en zie de hond van het gezelschap met de camerariem om zijn nek naar de andere kant van de tafel lopen.

Precies zoals op de foto was de riem tussen de planken gegleden en…hilariteit-ten-top…… de hond was blijkbaar precies de lus ingelopen.

 

10 thoughts on “…en dan komt je camera voorbij

Geef een reactie

