Soms zit het mee…

…en soms zit het tegen …zoals vandaag

Eindelijk zouden we weer eens dat prachtige natuurgebied “De Blauwe Kamer”op de grens van Wageningen en Rhenen, aan de voet van De Grebbeberg bezoeken

IMG_4022

En net toen we dat mooie gebied binnen liepen, was de accu van mijn camera leeg.

Da’s vette pech en onbegrijpelijk. Ik had er die ochtend een volgeladen accu in gedaan. Achteraf heb ik gewoon zitten goochelen met het verwisselen van de accu’s. Er de bijna lege gewoon weer ingedaan en de volle op de lader gelegd πŸ™‚

Het restaurant, waar we de lunch gebruikten …viel zwaar tegen, maar het gebied was prachtig en we sloten af met een drankje op een leuk terrasje vlakbij het startpunt.

Dus…….we gaan snel nog eens…met 2 volle accu’s πŸ™‚ en dan kiezen we het startpunt zo dat we halverwege bij dat leuke terrasje kunnen landen πŸ™‚

 

 

 

13 thoughts on “Soms zit het mee…

  1. Het gebeurd gewoon…jij had tenminste nog een lege batterij erin zitten ..ik stond ooit gewoon zonder batterij , lag gewoon thuis …naast de reserve batterij…
    Vaste regel nu…batterij meteen na thuiskomst in de lader..
    Maar je gaat in de herkansing !!

    Like

    • Daar heb je helemaal gelijk in Leo en een ander voordeel was dat het wel eens lekker is om NIET met het gewicht van een camera om je nek te lopen, ook al hou ik die meestal in de hand om de nek niet te belasten πŸ˜€

      Like

  2. Dat is wel jammer want het is een prachtig gebied waar heel veel te zien is! Ik ben er twee keer geweest, de eerste keer vond ik het betoverend mooi en de tweede keer viel het wat tegen bloeide er niets. Maar op jouw foto stond het vol met bloemen zo te zien en dan heb je automatisch ook veel insecten e.d.
    Nou ja volgende keer beter!

    Like

Geef een reactie

