Sieb heeft toch zo zijn voorkeuren

Zo’n geheel eigen drinkfontein is natuurlijk fantastisch, maar zo uit de kraan is natuurlijk wel even koeler en dat is nu wel lekker

maar gedver…mijn hele snoet nat

IMG_3322

dat moet anders kunnen

IMG_3334

hé, da’s raar…als ik tegen een touwtje mep, komt dat naar me toe… misschien wat harder meppen

IMG_3333

nou…daar moet ik nog maar eens flink op oefenenIMG_3338

nou is het natuurlijk ook wel een zeikstraaltje, dat moet toch beter kunnen ?

IMG_3319

volgens mij deed baasje iets met dat staafje

IMG_3324

maar daar durf ik nu toch nog even niet aan te komen. Dat moet ik nog maar eens goed afkijken de volgende keer

maar waar blijft dat spul nou ?

IMG_3328

ja…ik zie het …daar beneden zit een lek…tssssss   maar goed…

IMG_3325

eens even een andere techniek proberen, want ik heb nog steeds dorst natuurlijk

ohhh…dit begint er op te lijken

IMG_3335

jajajaaaaa…bijna IMG_3336

toch nog wat meer oefenen, maar het GAAT lukken, misschien met poot en tong samen !IMG_3329

nou…ik leer het echt wel hoor 🙂

11 thoughts on “Sieb heeft toch zo zijn voorkeuren

    • Dat is ie, Ria… voor ons…buiten is hij een doerak en nadat hij jaren de kat van de buren geterroriseerd heeft en de buurman ons vriendelijk, doch witheet verzocht om maatregelen te treffen om te voorkomen, dat Sieb hun kat naar binnen jaagt en hem in huis tot boven toe vervolgt, wat in die week 3x gebeurd was, mag Sieb ‘s-morgens om 5.30 naar buiten en gaat het luikje dicht als hij weer binnen komt, soms is dat na een half uur en soms na 3 uur. Hun kat mag dan vanaf 10 uur naar buiten. Redelijke oplossing, want een afrastering bij ons type huizen en tuinen is niet te doen

      Like

Plaats een reactie